Vrbovec cener

T-rexu iz Cerja još nije narasla nova glava, a kad će ne znamo! Nadamo se prije nego što Đekna, mmm, mmmm, ode.

Dugo nisam pisal blog. Nisam ni trčal dugo. Drugog ožujka mi se na dužini valjda neka ruptura u loži pojavila, i to 5km od auta. Pa sam onda još šepesal tih 5km nazad. Sigurno ni pomoglo. Pa sam onda u ožujku još tri put probal jel ide. Išlo je 2km, pa je stalo. Sve što sam planiro trčat je propalo. Prvo sam Radence prekrižio. Pa Osijek. Pa sam nakon toga nakratko pomislio i na Borošu. I tak sam na Velku subotu odlučil da bum hodal. I to brzo.

Pa sam pogledo par youtube-ića, par stranica o brzom hodanju. Počeo radit i neke vježbe. Imaju čak i tenisice samo za brzo hodanje. Skoro sam ih ubo. Pisalo neko sniženje. 120 dolara. Ajmo, kupuj! Onda su skužili da sam iz Europe, pa je cijena 200 eura. Pa sam se malo ohladil.

Planiral sam napisat i koji blog o hodanju, ali nije to to. Pa nisam. Odlučil sam da ću se dva mjeseca posvetit samo hodanju. I to ono, vikend dužina, preko tjedna intervali. I to ono trail/off road hodanje. Grbavi nasip i makadami. Ponekad i brza cesta. Brzo hodanje / brza cesta. Bilo je zanimljivih treninga. Recimo, parkiram se u Mostarima i napravim krug oko Medjama u Čazmi. 25 km za 2:57. Parkiram se kod Medjama i onda po nasipu do Siščana i nazad. Od mosta do mosta na Česmi. Skoro 25 km za 3:00. Išel sam na brzoj cesti 10km ispod 53 minute. Ja sam se trudil da to bude hodanje. Mahal sam s rukama, njihal s kukima, ko ovi pravi. Ne znam kaj bi suci rekli. Možda DSQ nakon 12. metri.

I tako odlučio 01.06. krenut s trčanjem. Pol vure. Drugi dan hodanje. Pa treći dan 40 minuta trčanja. Pa hodanje. Pa 50 minuta trčanja. Pa četvrtak odmor. Pa onda 60 minuta trčanja. Pa hodanje. Pa 70 minuta trčanja. Što sad i ponedjeljak? Ajmo probat 45 minuta trčanja. Ide. Opet hodanje. Pa trčanje 1:15. Pa odmor. Pa trčanje 1:15. Od prvog trčanja na pejsu od 6:49 dogural sam do pejsa od 5:24. Ajmo subota hodanje. Pa košnja. Pa naveče skupljanje za obilježavanje 35. godina od završetka osnovne škole.

I kad smo imali i prije 5 godina to okupljanje, drugi dan je bil Vrbovec half. Alo, AK Vrbovec dajte datum kad bude 36. Vrbovec polumaraton, tak da znam kad mi bude 40. obljetnica. Bil sam do pol dva. Teško da sam zaspal do dva. Pa sam se zbudil posle pol 6. Pa sam pokušaval spat do pol sedam. Pa sam išel kuvat kavu. Pil sam samo vodu. Nije mi se dalo gemište, ni karlovačku ni ožujsku, ni kolu, ni kavu.

Došel sam u Vrbovec. Pokupil startni broj. Malo poćakulao. Popio još jednu kavu. I na start. Odlučil sam da ovaj mjesec neću ići preko 20 km na treninzima, pa sam tako trčao utrku na 10 km. Mogao sam i half. ali čemu forsirat nogu. Outfit, standardni, vrbovečki. Majica veličine S. Da se izmjeri škemba. Dobro je prošlo. Neću mijenjat ime na Stravi. Krenula utrka. Nisam imao neki plan. Očekivao sam da ću ipak otrčat ovih 10 km brže, nego što sam hodao onih 10 gore. Već nakon par kilometara sam bio na pejsu ispod 5:00. Utrka je, pa te malo povuče. Vidiš neku ekipu ispred. Dođe neka uzbrdica. Malo povučeš i odmah ih stigneš. Tako da sam na kraju bio na pejsu 4:44, nekakvih 47:23. Nisam se nekaj umoril. Nit mi je bilo vruće. Nisam ni okrepe uzimal. Dobro je ispalo. Piše da sam opet bil nešto u kategoriji. I opet nisam bil tamo kad se to dijeli. Dajte recite ovima iz stotinke nek stave u program: if ja skip;

Kaj dalje? Videl sam da ZeGe maraton ima novu stazu. Pisalo je 21km prvi krug i još 2 po 10km. Ak sad neću napadat osobni, kad ću? Btw. još sam blokiran na fejsu od ZeGe maratona. Dođe mi da napravim lažni profil. Jel Sanja iz Mladosti još uvijek zauzeta? Ili da budem Robo Ptisič?

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.